Hej, min fråga lyder såsom rubriken talar om, vart kan man handla Noxyde, hittar inget på internet, bara leverantörer till företag. Mpste måla om taket här hemma..,, någon som har koll på pris på noxyde?

http://www.induf.se/

alt. kontakta någon färghandlare som redan säljer Rust-Oleum färger och hör om de kan specialbeställa åt dig. Som sista nödlösning så kan du beställa från England, där fanns det hur många leverantörer som helst.

2 minuters googlande ;)

nemlan skrev:
[länk]

alt. kontakta någon färghandlare som redan säljer Rust-Oleum färger och hör om de kan specialbeställa åt dig. Som sista nödlösning så kan du beställa från England, där fanns det hur många leverantörer som helst.

2 minuters googlande ;)
Tack! Ska kolla med färggubbarna!

Han i Skogen skrev:
Tack! Ska kolla med färggubbarna!
Hittade du någon återförsäljare av Noxyde?

jag är också ute efter denna färg men verkar vara omöjligt att hitta någon som säljer till privatpersoner. Beställa från England verkar inte heller gå då de inte levererar till Sverige...

Ante_Olsn skrev:
Hittade du någon återförsäljare av Noxyde?

jag är också ute efter denna färg men verkar vara omöjligt att hitta någon som säljer till privatpersoner. Beställa från England verkar inte heller gå då de inte levererar till Sverige...
Tjena, nej, går i valet och kvalet fortfarande, om man ska köpa på färgaffärn som rekommenderas där, och rolla själv osv... Billigare, sämre?

.Köpte precis 150kg Noxyde på blocket för 187kr-kg

har hittad noxyde på blocket

Bevego

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.