5 017 läst ·
7 svar
5k läst
7 svar
Var köpa citrusterpentin/dipenten/limonen ????
Jag letar efter d-limonene/citrusterpentin/dipenten/limonen
Är lite osäker på om det är olika namn på samma sak....
Jag ska ha det till att lösa upp stödmaterial vid 3d-skrivning.
Det här kan ju vara helt fel men annars skulle jag vilja veta var man kan köpa det till ett vettigt pris.
Är lite osäker på om det är olika namn på samma sak....
Jag ska ha det till att lösa upp stödmaterial vid 3d-skrivning.
Det här kan ju vara helt fel men annars skulle jag vilja veta var man kan köpa det till ett vettigt pris.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 846 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 846 inlägg
Första träffen på Google: https://www.kyminpalokarki.se/product/133/citrusfortunning-dlimonene
Tack. Jag hade ju inte en tanke på att söka på google..
Tänkte att det kanske finns i nånn butik i närheten. Inom måleri, bygg eller nått.
Kanske nånn känner till fler namn på citrusterpentin, dipenten mm. eller om det finns nått annat medel som löser upp stödmaterialet.
Tänkte att det kanske finns i nånn butik i närheten. Inom måleri, bygg eller nått.
Kanske nånn känner till fler namn på citrusterpentin, dipenten mm. eller om det finns nått annat medel som löser upp stödmaterialet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 700 inlägg
Brukar inte label off och liknande innehålla det?
Vill du absolut till en butik så skulle jag (av alla udda ställen) prova en sportaffär som säljer skidor. Swix har haft en produkt som heter Citrus Solvent som används för att ta bort valla, och som om jag minns rätt bestod av just d-limonene. Jag vet dock inte om den finns kvar i sortimentet i norden längre.
Redigerat:
Klicka här för att svara