Hej!
Är på jakt efter en saccosäck som både vuxna och barn kan använda. Jag letar efter en som har högre rygg så man får lite nackstöd. Har varit på jysk, Ikea och mio men de har bara cylinderformade saccosäckar nästan som en pall.. har kollat på nätet och får fram puskupusku (vill inte köpa där då recensionerna säger att det är tveksamma leveranser och att produkterna luktar Tjernobyl.) Detsamma gäller företaget bigberthaoriginal.

Jysk har en variant men den är för barn och är lite liten.

Undrar nu om någon köpt en saccosäck nyligen som inte luktar kemilektion och som är bekväm för både barn ock vuxna.

• Gilla
Utdelning
  • Laddar…
G GustH skrev:
Vi hade fatboys på mitt gamla jobb. Var riktigt sköna även för oss långväxta tyckte jag. Och klart snyggare än ”vanliga” sacco.

[länk]
Tackarr! Har kollat lite på fatboys, kanske kan vara något.

M MetteKson skrev:
Här är länkar till ett par olika tillverkare. Det har en del varianter på saccosäckar så kolla runt lite i deras sortiment.

[länk]

[länk]

Edit. Nu såg jag någon varit snabbare på Fatboy-tipset. :)
Bigbertha hade som sagt inga bra betyg, men har tittat på fatboy (y)

U Utdelning skrev:
Hej!
Är på jakt efter en saccosäck som både vuxna och barn kan använda. Jag letar efter en som har högre rygg så man får lite nackstöd. Har varit på jysk, Ikea och mio men de har bara cylinderformade saccosäckar nästan som en pall.. har kollat på nätet och får fram puskupusku (vill inte köpa där då recensionerna säger att det är tveksamma leveranser och att produkterna luktar Tjernobyl.) Detsamma gäller företaget bigberthaoriginal.

Jysk har en variant men den är för barn och är lite liten.

Undrar nu om någon köpt en saccosäck nyligen som inte luktar kemilektion och som är bekväm för både barn ock vuxna.
Hej Utdelning, jag hittar ingen dåliga recensionerna om www.puskupusku.se . Var finns det info? Tänker att köpa sittsäck för utomhus.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.