Håller på att sätta ihop en bokhylla men det saknas skruvar och muttrar…någon som vet var jag kan hitta flera av de som finns på första bilden?
Den andra, den i mässing, kan man ju ganska enkelt tillverka själv ur en bit mässingsplåt. Till den första behöver man en metallsvarv.
Annars handlar det nog om att googla med hjälp av varumärke och modell på bokhyllan.
Jag tror inte du hittar dessa på Hornbach även om de har mycket skumma beslag.
Annars handlar det nog om att googla med hjälp av varumärke och modell på bokhyllan.
Jag tror inte du hittar dessa på Hornbach även om de har mycket skumma beslag.
Stämmer, har kollat med de flesta byggvaruhusen och järnhandlare. Är det någon här som kan tillverka några ex..? Jag har inte verktygen för att fixa..E Eld skrev:
Medlem
· Västernorrland
· 11 692 inlägg
Finns tusentals dylika fästelement för möbler som är tillverkade enbart för möbeltillverkaren och inte tagna ur nå standardsortiment ....Gängan på den synliga långa skruven ser ut som tum så möbeln kanske inte ens är "svensk"......
Jag tror nog man har störst chans på IKEA och deras reservdels sortiment. Kanske man kan hitta nåt där som går att använda.
Jag tror nog man har störst chans på IKEA och deras reservdels sortiment. Kanske man kan hitta nåt där som går att använda.
Klicka här för att svara