13 352 läst ·
3 svar
13k läst
3 svar
Var hittar jag hålad masonit/verktygstavla
Hej
Jag vill sätta upp hålad masonit (verkar också kallas perforerad board eller verktygstavla) i barnens rum men kan inte hitta någon återförsäljare. Jag tänker på en sådan skiva som ofta används i verkstäder och garage. Jag vill inte ha en i metall, sådana har jag hittat. Är det någon som vet var jag ska jag leta? Bor i Stockholm. TACK på förhand.
Jag vill sätta upp hålad masonit (verkar också kallas perforerad board eller verktygstavla) i barnens rum men kan inte hitta någon återförsäljare. Jag tänker på en sådan skiva som ofta används i verkstäder och garage. Jag vill inte ha en i metall, sådana har jag hittat. Är det någon som vet var jag ska jag leta? Bor i Stockholm. TACK på förhand.
Medlem
· Västernorrland
· 69 inlägg
Enskede Trä & Byggvaror AB tycks vara återförsäljare för BOA som säger sig sälja perforerad board. Det här är dock efter en googling utanför mitt närområde, så jag vet inte hur pass smidigt det är. Men ett telefonsamtal löser nog den frågan.
Kontaktinformation enligt hemsidan
p
Kontaktinformation enligt hemsidan
Morgonhumör som jag har så ber jag även ansvarig person för hemsidorna för XL bygg och Woody att fara och flyga. Nog ställer jag till det med spackelrester på golvet, men inte att jag designar en hemsida på det sättet.q(;^
Klicka här för att svara