Hej
Jag vill sätta upp hålad masonit (verkar också kallas perforerad board eller verktygstavla) i barnens rum men kan inte hitta någon återförsäljare. Jag tänker på en sådan skiva som ofta används i verkstäder och garage. Jag vill inte ha en i metall, sådana har jag hittat. Är det någon som vet var jag ska jag leta? Bor i Stockholm. TACK på förhand.

Enskede Trä & Byggvaror AB tycks vara återförsäljare för BOA som säger sig sälja perforerad board. Det här är dock efter en googling utanför mitt närområde, så jag vet inte hur pass smidigt det är. Men ett telefonsamtal löser nog den frågan.

Kontaktinformation enligt hemsidan
"Enskede Trä & Byggvaror AB
Tel: 08-749 49 00
Fax: 08-749 49 49
Bärbogränd 3
124 21 Bandhagen
www.enskede-tra.se
Morgonhumör som jag har så ber jag även ansvarig person för hemsidorna för XL bygg och Woody att fara och flyga. Nog ställer jag till det med spackelrester på golvet, men inte att jag designar en hemsida på det sättet.q(;^;)p

jenssoderberg skrev:
Nog ställer jag till det med spackelrester på golvet, men inte att jag designar en hemsida på det sättet.q(;^;)p
:D

/Vojma

Snailman
Optimera har en 1200x2400 ungefär för ca 300kr så du kan ju kolla om det finns någara sådana på nåt optimera nära dig

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.