5 083 läst ·
8 svar
5k läst
8 svar
Var hittar jag fyllnadsmassor
Hej!
har delar på tomten som jag vill fylla upp ca 0,5meter till en meter. Det är gräsmatta på den idag och villl i framtiden också ha gräs på platsen. Jag har sökt på nätet men hittar inga annonser om företag som säljer billiga fyllnadsmassor. Jag bor norr om Stockholm. Är det någon som har ett tips på någon som kan köra ut billig fyllnadsmassor och anläggningsjord?
har delar på tomten som jag vill fylla upp ca 0,5meter till en meter. Det är gräsmatta på den idag och villl i framtiden också ha gräs på platsen. Jag har sökt på nätet men hittar inga annonser om företag som säljer billiga fyllnadsmassor. Jag bor norr om Stockholm. Är det någon som har ett tips på någon som kan köra ut billig fyllnadsmassor och anläggningsjord?
Lägg ut en annons på blocket. Finns många som vill bli av med massor som kommer tippa gratis hos dig. Vänta bara tills folk kommer igång för säsongen så kommer det finnas många annonser med "schaktmassor skänkes".
Japp. Och skulle du inte få napp på Blocket så kan du höra med t.ex. Åkersberga Lastbilscentral, http://www.akersbergalbc.se/
De kan säkert fixa fyllnadsmassor till dig till en rätt billig peng, särskilt om du kan vänta tills de har en körning för att ta bort massor någonstans.
De kan säkert fixa fyllnadsmassor till dig till en rätt billig peng, särskilt om du kan vänta tills de har en körning för att ta bort massor någonstans.
Medlem
· Stockholm
· 2 inlägg
Hej,
jag har ca 90 m3 mestadels jord efter en poolgrävning i Rosersberg. Är ni intresserade av att hämta?
Mvh Toni
0705 12 75 70
jag har ca 90 m3 mestadels jord efter en poolgrävning i Rosersberg. Är ni intresserade av att hämta?
Mvh Toni
0705 12 75 70
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 2 705 inlägg
Ring de större åkerierna och markbolagen och berätta vad för typ av massor du vill ha samt var du finns
Klicka här för att svara