Söker efter Brighthandle http://www.assaoem.se/en/site/assaoem/productsdb/brighthandle/ ni vet handtaget som lyser rött vid upptaget.
Verkar svårköpt.
Nån som har sett det på senare tid hos någon säljare? Inga bekymmer att handla från andra sidan klotet om jag behöver.
Verkar svårköpt.
Nån som har sett det på senare tid hos någon säljare? Inga bekymmer att handla från andra sidan klotet om jag behöver.
Självbyggare
· Stockholm
· 8 592 inlägg
Är ju en cool produkt, konstigt att den inte säljs mer (antar att den var för dyr eller hade ngt slags tekniskt problem ?)
Också konstigt att ingen gjort en kopia (inte som jag hittar) dock ?
/K
Också konstigt att ingen gjort en kopia (inte som jag hittar) dock ?
/K
De slutade säljas 2013 så det skulle vara om någon låssmed har liggandes på lager men du lär få leta ett tag.
De sålde väl inte tillräckligt bra, minns att många var intresserade till de fick höra priset efter det var det inte många som fortfarande var intresserade.
Jag tror att det var Alexander Lervik som designade brighthandle och tveksam till om det finns kopior.
Jag vill även minnas att det togs fram en brightdoor där hela dörrarna lös.
De sålde väl inte tillräckligt bra, minns att många var intresserade till de fick höra priset efter det var det inte många som fortfarande var intresserade.
Jag tror att det var Alexander Lervik som designade brighthandle och tveksam till om det finns kopior.
Jag vill även minnas att det togs fram en brightdoor där hela dörrarna lös.
Redigerat:
Sent svar, men jag har en oanvänd ”bright handle” i förpackning. Du får köpa den för en billig peng om du. Mvh/AnnaM MasMats skrev:
M madnez skrev:
Jag har en ”bright handle” att sälja för en billig peng. Oanvänd i förpackning. Hojta till om intresset fortfarande finns. Mvh/AnnaM madnez skrev:
U
under_construction
Medlem
· Västra Götaland
· 264 inlägg
under_construction
Medlem
- Västra Götaland
- 264 inlägg
Om det inte är samma säljare.
https://mobil.blocket.se/annons/stockholm/brighthandle_alfa_online/84035074
https://mobil.blocket.se/annons/stockholm/brighthandle_alfa_online/84035074
Fantastiskt. Det här forumet är ju underbart. Jag kontaktade faktiskt designer Lervik när det begav sig i hopp om att han hade några hyllvärmare, men icke. Får hoppas det löser sig nu... Många tack alla att ni är på tå!
Ja verkligen helt fantastiskt. Hoopas det inte är samma säljare på länkad Blocket - adress.M MasMats skrev:
Om så inte är fallet och vi båda får tag på ett handtag är det ju otroligt
Hej!
Jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag i brighthandle, har letat runt men inte hittat något. Det får gärna vara till vettigt pris också.
Jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag i brighthandle, har letat runt men inte hittat något. Det får gärna vara till vettigt pris också.
HejV Vilgot Lindberg skrev:
Har nyligen inköpt en Alfa Online Duo ny i kartong !! Sen Julklapp !!
Har tips om var ni kan hitta en
.
Vettigt pris, glöm det ! Du vet till gång och efterfrågan....
Klicka här för att svara







