Är ju en cool produkt, konstigt att den inte säljs mer (antar att den var för dyr eller hade ngt slags tekniskt problem ?)

Också konstigt att ingen gjort en kopia (inte som jag hittar) dock ?

/K
 
De slutade säljas 2013 så det skulle vara om någon låssmed har liggandes på lager men du lär få leta ett tag.
De sålde väl inte tillräckligt bra, minns att många var intresserade till de fick höra priset efter det var det inte många som fortfarande var intresserade.
Jag tror att det var Alexander Lervik som designade brighthandle och tveksam till om det finns kopior.
Jag vill även minnas att det togs fram en brightdoor där hela dörrarna lös.
 
Redigerat:
Är det någon som hittat denna att köpa nånstans?
Är väldigt intresserad jag med.
 
P
M MasMats skrev:
Söker efter Brighthandle [länk] ni vet handtaget som lyser rött vid upptaget.
Verkar svårköpt.

Nån som har sett det på senare tid hos någon säljare? Inga bekymmer att handla från andra sidan klotet om jag behöver.
Sent svar, men jag har en oanvänd ”bright handle” i förpackning. Du får köpa den för en billig peng om du. Mvh/Anna
 
  • Oanvänd bright handle med delar och skruvar i förpackning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Oanvänd "bright handle" i originalförpackning med texten "Alfa 2 online A2-RZ-40-1 Dörrtjocklek 40 mm Innerdörrlås".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Oanvänd bright handle i förpackning med grönt och rött indikeringsljus för ledigt/upptaget och dörrvred.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Oanvänd "bright handle" dörrhandtag i förpackning med monteringstillbehör.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P
M madnez skrev:
Är det någon som hittat denna att köpa nånstans?
Är väldigt intresserad jag med.
M madnez skrev:
Är det någon som hittat denna att köpa nånstans?
Är väldigt intresserad jag med.
Jag har en ”bright handle” att sälja för en billig peng. Oanvänd i förpackning. Hojta till om intresset fortfarande finns. Mvh/Anna
 
  • Oanvänd "bright handle" i förpackning med dekorativa utskärningar och texten "inreda.com".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Oanvänd "bright handle" dörrhandtag med delar i förpackning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Oanvänd "bright handle" i förpackning med skruvar och installationsdelar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Oanvänd bright handle i förpackning, en ledig (grön) och en upptagen (röd), inklusive vred och nyckelbricka.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
madnez
  • Laddar…
Jag har sänt dig ett PM Anna.
M
 
AnnaEk87 skrev:
Jag har en ”bright handle” att sälja för en billig peng. Oanvänd i förpackning. Hojta till om intresset fortfarande finns. Mvh/Anna
Köper direkt!
Har skickat PM.
 
Fantastiskt. Det här forumet är ju underbart. Jag kontaktade faktiskt designer Lervik när det begav sig i hopp om att han hade några hyllvärmare, men icke. Får hoppas det löser sig nu... Många tack alla att ni är på tå!
 
  • Gilla
madnez
  • Laddar…
M MasMats skrev:
Fantastiskt. Det här forumet är ju underbart. Jag kontaktade faktiskt designer Lervik när det begav sig i hopp om att han hade några hyllvärmare, men icke. Får hoppas det löser sig nu... Många tack alla att ni är på tå!
Ja verkligen helt fantastiskt. Hoopas det inte är samma säljare på länkad Blocket - adress.
Om så inte är fallet och vi båda får tag på ett handtag är det ju otroligt
 
Hej!
Jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag i brighthandle, har letat runt men inte hittat något. Det får gärna vara till vettigt pris också.
 
V Vilgot Lindberg skrev:
Hej!
Jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag i brighthandle, har letat runt men inte hittat något. Det får gärna vara till vettigt pris också.
Hej
Har nyligen inköpt en Alfa Online Duo ny i kartong !! Sen Julklapp !!
Har tips om var ni kan hitta en
.
Vettigt pris, glöm det ! Du vet till gång och efterfrågan....
 
MrHouse MrHouse skrev:
Hej
Har nyligen inköpt en Alfa Online Duo ny i kartong !! Sen Julklapp !!
Har tips om var ni kan hitta en
.
Vettigt pris, glöm det ! Du vet till gång och efterfrågan....
Vart?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.