60 538 läst ·
49 svar
61k läst
49 svar
Vanligt glas i bastu, går det?
Jag valde bort ved eftersom jag inte vill ha en absurt lång skorsten, som det skulle bli eftersom det är ett suterränghus och bastun ligger längst ner, dessutom eldar jag inget i huset så det känns som extra arbete!MayaLisa skrev:
Jo visst, men det ger en indikation. Och skillnaden blir troligtvis den att aggregatet går längre tid.
Är man osäker så om t.ex. 6 kW inte räcke så tar man då ett 8 kW aggregat.
Trots allt har du stora effekter med 6-8 kW så det ger värme i ett så litet slutet utrymme även med ytterväggar och glas.
Är man osäker så om t.ex. 6 kW inte räcke så tar man då ett 8 kW aggregat.
Trots allt har du stora effekter med 6-8 kW så det ger värme i ett så litet slutet utrymme även med ytterväggar och glas.
Klicka här för att svara