Hej, jag har tänkt att snickra ihop en våningssäng till fritidshuset. Jag har tänkt mig en med 120 cm bred säng nere och 90 cm uppe.
Finns det någon som kan tänkas ha en ritning eller skiss så vore jag tacksam.
MVH
Rickard
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.