4 549 läst ·
18 svar
5k läst
18 svar
Vända köket ut till vardagrummet
Vårat kök ca 18kvm har vi inget köksbord i, bara en ö där vi käkar frukost annars sitter vi och äter i matrum/vardagsrum. Som vi ser det finns det många fördelar med det, man slipper ex. och sitta i köket och se alla man har dragit framjallado skrev:
Har man folk hemma så kan man ändå plocka i ordning i köket utan att det stör.
Lite OT men att ha öppet mellan kök/matplats/vardagsrum är
Redigerat:
Det nya köket blir på 29kvm, som ni ser så är rummens funktioner vända. Väggen är kvar. Och man vänder bara köket. Än är det ingen jag frågat som har sagt att det är några större problem. Fallet med avlopp är likadant som tidigare.
jag tycker det är en kostnadseffektiv förändring och kör på om ni är säkra på att det är ett stort sällskapskök ni vill ha.
Annars räcker det ibland att planera om en befintligt kök för att få det mer arbetsvänligt
. Fundera på vad det är ni saknar mest
gaia
Annars räcker det ibland att planera om en befintligt kök för att få det mer arbetsvänligt
gaia
Klicka här för att svara