Är också intresserad av en ny stickis. Har som många andra sneglat på Mafell, men jag blir inte riktigt klok på det där med en sticksåg utan styrrullar. Det verkar ju finnas flera i tråden som har kört den på riktigt. Kan ni upplysa mig om hur det funkar med bladen: är de tjockare mafellbladen ett krave, eller kan man trots avsaknaden av rullar köra den med vanliga blad?