Hej,
jag har ett hus som haft el-radiatorer innan och nu har jag vattenburen element. Nu har jag tänkt att dra upp några radiatorer cirka 10 radiator. 3 av radiatorna är 3 panel
Radiatormörke ; Altech
Men vad skall jag ha för storlek på rören?
Jag köpte El försinkade rör dim 12 och Vi har bergvärmepump system.