Hej,

jag har ett hus som haft el-radiatorer innan och nu har jag vattenburen element. Nu har jag tänkt att dra upp några radiatorer cirka 10 radiator. 3 av radiatorna är 3 panel
Radiatormörke ; Altech

Men vad skall jag ha för storlek på rören?
Jag köpte El försinkade rör dim 12 och Vi har bergvärmepump system.
 

Bästa svaret

Gör det enkelt, 22 mm i stam och 15 i sticken. Tror du behöver 2 stammar men det beror på hur stort yta du ska värma.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.