Hej! Har en fundering på lättbetongleverantörer och vad som gjorde att ni valde en viss leverantör förutom priset? Vad var positivt och negativt med respektive leverantör?
Jätte tacksam för dom som skulle vilja delge sina erfarenheter från att byggt sina hus färdigt med lättbetong eller håller på. Även vad som kan vara positivt eller negativt vid olika årstider?
/Ulrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.