Jag har haft ownit under 4 år i lägenhet och under den tiden så har det bara varit positiva erfarenheter. Inga problem att komma upp i 100 mbit och i princip inga avbrott alls. Hade kontakt med kundtjänsten några gånger och det var inga problem, uppsägningen fungerade också bramortimer skrev:Vad är era erfarenheter av OwnIt (www.ownit.se) ? De verkar ha bra priser på 100/10mbit utan startavgift och bindningstid. Dock verkar de ha bindningstid på 100/100mbit. Supporten är väl egentligen inte det som jag väljer ISP utifrån, den klarar jag mig egentligen utan. Men en fungerande kundservice/tjänst så order/uppsägning fungerar felfritt kan vara avgörande vid valet.
Kommer nog välja ownit i stadsnätet igen också.
Jag har kört med Bahnhof via fiber stadsnät i drygt 5 år , har funkat bra. I början tog det tid att nå kundsupporten, men blev bättre med tiden. Nu har jag inte behövt ringa på snart 3 år.
I sommarstugan har vi samma stadsnät med fiber och har provat Ownit där , perfekt med 99 kr/mån i 3 månader sedan 269/månad för 100/10. Brukar bara köra med internet i stugan 4-5 månader under sommaren och då är det kalas med erbjudanden typ 3x99 + 1 månads uppsägningstid + 0 kr i startavgift.
Imponerad av de snabba svarstiderna hos Ownit´s support, inte längre än 1 minut hittills.
I sommarstugan har vi samma stadsnät med fiber och har provat Ownit där , perfekt med 99 kr/mån i 3 månader sedan 269/månad för 100/10. Brukar bara köra med internet i stugan 4-5 månader under sommaren och då är det kalas med erbjudanden typ 3x99 + 1 månads uppsägningstid + 0 kr i startavgift.
Imponerad av de snabba svarstiderna hos Ownit´s support, inte längre än 1 minut hittills.
Klicka här för att svara