72 540 läst ·
205 svar
73k läst
205 svar
välja gasolgrill
Har för mig att det finns röklåda att köpa till, du får kolla upp tillbehören. Jag har själv bara kört med knyte vilket fungerat okay.
Zipo tändaren må vara cool men har läst på flera forum att den har en tendens att lägga av.
Håller med om besticken, de går inte hänga på framsidan utan att grisa ner, krokarna borde varit placerade på annat ställe.
Nackdelar? Det beror på vem du frågar, en Genisis användare lär ju inte ha höga tankar om en Q3200 skulle jag tro.
Zipo tändaren må vara cool men har läst på flera forum att den har en tendens att lägga av.
Håller med om besticken, de går inte hänga på framsidan utan att grisa ner, krokarna borde varit placerade på annat ställe.
Nackdelar? Det beror på vem du frågar, en Genisis användare lär ju inte ha höga tankar om en Q3200 skulle jag tro.
Jag och snowjim tror jag köpte våra rätt så exakt samtidigt om jag minns rätt. Vår står på vinterförvaring ännu docknajks skrev:
Jag gillar också starkt hur lätt den är att rengöra och det gör att det känns så mycket fräschare att grilla.
Enda nackdelarna jag är att jag tycker plastunderredet är aningens vingligt, inte så det stör men tendensen finns där. Och så är plastkanterna vassa, särskilt på krokarna på framsidan. Skar mig nått vansinnigt förra året så sen dess har jag plockat av krokarna eftersom de ändå inte går att använda. Ingen annan har rapporterat detta så troligen var detta ett tillverkningsfel. Men trots det skulle jag köpt den grillen igen, det är mycket bang-for-the-bucks.
Jag fick en Weber röklåda i födelsedagspresent men fick bara testat den två gånger och ena gången så blev det ingen rök alls och andra gången så blev det rök men spånet tog slut fort. Så jag behöver öva mer på det, det är sommarens projekt.
Den är också lätt att grilla indirekt på iom hur brännarna är placerade.
Vi har alltid flaskan monterad i vagnen. På q3200 är det ändå ganska mycket utrymme där under och det sitter lite plåtar ivägen upp mot brännarna.
Ska man ha flaskan i vagnen så tänk på vikten om den ska flyttas runt.
Ska man ha flaskan i vagnen så tänk på vikten om den ska flyttas runt.
Jag har inget att invända mot Q3200 men jag kan tänka mig att den passar bäst till lite mindre köttbitar, räcker höjden för att göra en beercan chicken? Finns det rotesseri? Har man svarat ja på ovanstående eller vet man inte vad jag pratar om eller inte gillar ovanstående så är förmodligen en Q3200 ett kanonval. Så nu har iaf en Genesisägare sagt sina 50 cent om Q3200 och jag vill förtydliga att ovanstående inte är någon form av ironi utan att vi alla har lite olika behov.
Det går men det krävs tillbehör som heter dugaiSnobben skrev:Jag har inget att invända mot Q3200 men jag kan tänka mig att den passar bäst till lite mindre köttbitar, räcker höjden för att göra en beercan chicken? Finns det rotesseri? Har man svarat ja på ovanstående eller vet man inte vad jag pratar om eller inte gillar ovanstående så är förmodligen en Q3200 ett kanonval. Så nu har iaf en Genesisägare sagt sina 50 cent om Q3200 och jag vill förtydliga att ovanstående inte är någon form av ironi utan att vi alla har lite olika behov.

Vad jag förstår så ska beer can chicken fungera bra det med, har ju själv köpt tillbehör till det så jag hoppas det iallafall