Om filerna inte blir större med samma codec är det inte hd-kvalitet helt enkelt ;) antingen är det mindre bitrate eller lägre upplösning.
 
Jo, det var ju det antagandet som var min utgångspunkt... Men i det här fallet är det BÅDE högre bitrate och högre upplösning (om än inte full HD) men samma filstorlek och uppspelningslängd. Kan komprimeringsalgoritmerna i olika Xvid-versioner göra någon större skillnad?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.