S
Chrissofsweden Chrissofsweden skrev:
Om du är städnörd, borde du inte ha en sån blandare med slang? :)
Vi tittade lite på såna men jag gillade dom inte. De flesta var tröga och verkade svåra att hålla rena inuti.

Allra helst vill jag ha ett helkaklat kök med golvbrunn, så man kan spola allt med slang. :rofl:

Min uppfattning är att det inte går att planmontera en diskho i laminatbänkskiva, åtminstone inte om ni med planmontering menar att kanten på diskhon ska fräsas ner och hamna i samma nivå som bänkskivan. Det måste bli absolut tätt för om vatten kommer in till spånskivan sväller den och bänkskivan blir förstörd.

S
E Enannananna skrev:
Min uppfattning är att det inte går att planmontera en diskho i laminatbänkskiva, åtminstone inte om ni med planmontering menar att kanten på diskhon ska fräsas ner och hamna i samma nivå som bänkskivan. Det måste bli absolut tätt för om vatten kommer in till spånskivan sväller den och bänkskivan blir förstörd.
Jag har samma tanke själv. Men tydligen så ska det vara möjligt. Dock är det inget man gör hemma med handverktyg.
Just nu lutar det åt att vi bara släpper ner den uppifrån. Vi håller på med det sista och ska köket bli användbart innan söndag nästa vecka så måste vi göra så.
Och nu köpte jag en stor ho så jag tror ärligt talat inte att det nlurvett jätteproblem med vatten runt kanterna. Dessutom torkar man ju torrt med disktrasa varje gång man diskat. Jag gör iaf det.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.