Hej!
Imorgon ska vi skicka in det vi valt till badrummen...allt är klart utom badkaret..skulle nu vilja ha lite tips från er här!
Vi har varit inne på hörnbadkar länge, badrummet är 8.6 kvm så det får plats, men nu har min sambo (som älskar att bada) fått för sig att man inte kan "ligga" ner i ett sådant,utan mer sitta bara. Och jag för min del badar ytterst sällan och då tänker jag att stå upp och duscha i ett sådant blir marigt, vi har iofs dusch i lilla toaletten.Sedan finns det ju dom som är lite mittemellan, men det kanske inte är något bra alternativ.

Hur har ni tänkt och gjort i badkarsfrågan??? Jättetack för några snabba svar!!
Fortsatt glad påsk!!
/Monica - bygger med Mjöbäcksvillan, klart i höst!!!

Vi kommer att välja ett hörnbadkar, men det är bara för att vi älskar att bada tillsammans. Hade det inte varit för den sakens skulle hade vi valt ett "vanligt" badkar, då det är både snyggar e och mer praktiskt. Att stå och duscha i ett hörnbadkar som inte har plan botten är inte det roligaste. Vad gäller liggcomforten så tycker jag att det finns lika många hörnbadkar som vanliga badkar som är sköna att ligga i.

Om ni inte ofta badar tillsammans så skulle jag valt ett vanligt badkar. Och lyssnar man på ert resonemang så känns det som om ni redan bestämt er för ett vanligt badkar.
Lycka till
Vad ska ni bygga för hus förresten?

Tack för ditt snabba svar! Ja, det lutar nog åt ett vanligt, finns ju de med lite " bubbel" o så också!

Vi ska bygga ett en-planshus på 159 kvm! Har ritat om ett hus från ett annat ställe! Äntligen får jag ett stort o härligt kök (25kvm), bara det ;)

Vi bygger ca 8 km utanför Örebro förresten!
/Monica!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.