https://www.expressen.se/nyheter/politik/har-sprider-v-kandidater-judehat-pa-natet-igen/L LaT skrev:
Judehat och hyllningar till Putler
Hur skulle VPK bli en medlem av en
tidö? Deras röda linje mot Tidö måste väl vara skarpare än den mot det röda laget.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 49 044 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 49 044 inlägg
Jag har inget konto på Flashback och jag vet inte heller om Skogochmark har det, så varför skulle vi kommunicera om det på Flashback?O skrev:
Jag tycker det är viktigt att veta om någon har skrivit ett inlägg själv eller bara kopierar någon annans. Tänker man själv eller kopierar man bara någon annans tanke.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 49 044 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 49 044 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 49 044 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 49 044 inlägg
Det är väl inte okänt att Svenskt Näringsliv har gett pengar både till M och SD, naturligtvis ger det inflytande.P Pligg85 skrev:
Alla källor är tillåtna, men deras trovärdighet varierar. Att börja med en hänvisning till Flashback ger dock inte ett så bra intryck.B Bitterhetsakademin skrev:Det var ändå länkar till tidningsartiklar, sedan att enskilda skribenter har ett flexibelt förhållningssätt till sanningen får man ta. Det har skrivits om ämnet i många sammanhang, Samnytt har gjort flera granskande reportage men även mainstreammedia om det krävs av dig för att räknas som en tillåten källa.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 49 044 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 49 044 inlägg
Gäng som håller på med kriminalitet är inget nytt, det har funnits i mer än 100 år i städerna. Liksom att brottslighet "går i släkten". Det framgår ju av gamla domslut i Stockholm.B Bitterhetsakademin skrev:Hur många systemhotande etniskt svenska klaner kan du på rak arm räkna upp?
Svensken är i stort atomiserad och har svag förmåga till sammanhållning medan för många invandrare från länder med svag centralmakt är klanen allt och en stor maktfaktor.
Det är naivt att tro att ett beteende utvecklat under årtusenden försvinner bara för att de flyttat till ett nytt land.
För ungefär 100 år sen var det ju en väldigt välkänd gäng/klanledare som till slut åkte dit i USA, Al Capone.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 49 044 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 49 044 inlägg
Ah, du försöker göra dig rolig genom att missuppfatta.Unikt namn skrev:
Mig veterligen finns det bara ett parti i riksdagen som är grundat av bla en nazist och som fram till idag varit 'tvugna' att utesluta typ 8587 'enstaka undantag' för att de avslöjats med spridande av nazist material, barnporr, bedrägerier, hat brott osv...
Om "man" är presidenten så tvivlar jag på det.P Pligg85 skrev:
Om "man" är valmanskåren så hade den inte så stor chans att veta vad man skulle få, men så är det ju alltid i amerikanska presidentval.
Om personer i Svenskt Näringsliv tycker att de vill bidra med ekonomisk kompetens i rikspolitiken så bör de engagera sig i ett politiskt parti. Jag tycker att det vore bra och skulle höja det partiets chanser att få min röst.P Pligg85 skrev: