37 788 läst ·
1 802 svar
38k läst
1,8k svar
Valet 2026
För att pedofiler skadar barn.P pmd skrev:
Jag har väldigt låg tolerans för människor som skadar de svaga och försvarslösa i samhället: barn, gamlingar och djur. Obefintlig tolerans, in fact.
De som tjatar om alla människors lika värde: sök efter frasen "pedofila arbetsgruppen"
Inkorrekt.P pmd skrev:
Sjuksköterska, hemtjänst, brandman, polis osv är inte tärande yrken.
Bygglovshandläggare, mångfaldsstrateger, integrationssamordnare och kommunchef är yrken som kan försvinna och ingen hade lidit av det förutom de som har dess hittepåtjänster.
Egenföretagare IT.P pmd skrev:
Långt fram i tiden arbetade RFSL för att normalisera alla sorters sexuella böjelser, så även pedofili.R ReMaxBerea skrev:
Jag har inte hört någon officiell avbön från föreningen för detta.
https://rfslutbildning.se/hbtqi-certifiering-hbtqi-certifierade-verksamheter/B Bitterhetsakademin skrev:
"RFSL Utbildning AB har sedan 2008 hbtqi-certifierat över 600 verksamheter runt om i landet."
Bland verksamheterna som har certifierats, för skattepengar, är:
- Socialtjänster
- Bibliotek
- Fritidsgårdar
- Familjerådgivning
- Familjecentraler
- Förskolor
- Grundskolor
- Elevhälsa
- BUP (!!!)
Som sagt, de som beställer sådana utbildningar hade kunnat försvinna från de kommunala lönelistorna och ingen hade saknat dem. Ingen förutom pedofila arbetsgruppen, givetvis.
MIssnöjespartier får röster för att de etablerade partierna är dåliga på att känna av folkopinionen i vissa frågor.Höghus skrev:
Hur många av SDs väljare tror du vet om att SD har sina rötter i organisationen Bevara Sverige Svenskt?
SD backade dock i söndagens val.
Hur många av Centerns väljare vet om att partiet i sin ungdom var fullt av folk som stöttade Hitler.P pmd skrev:
Så vad vill du ha sagt?
Om det är omsorg om barn du vill öka bör du vidga nätet en hel del. Det är en minoritet av övergreppen på barn som begås av pedofiler.R ReMaxBerea skrev:
Det har jag med, men samhället tolererar alldeles för mycket sånt. Framförallt övergrepp mot djur.R ReMaxBerea skrev: