D djac skrev:
Alla får tala men ingen behöver lyssna.
Precis sedan verkar det som vissa lyssnar men verkar inte acceptera vad andra har för åsikter tyvärr.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
D
V växelventil skrev:
Precis sedan verkar det som vissa lyssnar men verkar inte acceptera vad andra har för åsikter tyvärr.
Det är bra, det är ingen rättighet att bli hörd, är man för tokig så lyssnar ingen.

• Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Skogochmark
D djac skrev:
Hur vet du det, var du med i det?
För att jag läser andra media än aftonbladet.
Det finns hundratals dokumenterade fall bara detta valet. Det redovisas både på film och ljud. Och med tanke på hur många som är dokumenterade undrar man ju hur stort mörkertalet är.

• Gilla
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
D
Skogochmark Skogochmark skrev:
För att jag läser andra media än aftonbladet.
Det finns hundratals dokumenterade fall bara detta valet. Det redovisas både på film och ljud. Och med tanke på hur många som är dokumenterade undrar man ju hur stort mörkertalet är.
Det förekommer nog ett mörkertal i varje val, dvs saker som skulle kunna ha rapporterats och många saker som rapporteras men som inte bedöms tillräckliga, dock är det viktigt att rapportera så att man kan förfina processerna.

Gällande din insyn i detta ärende så tror jag inte att du vet något, skulle du ha sådan så hade du inte skrivet om det här i alla fall.

Jag har en helt annan ingångsvinkel i detta och är därför intresserad av mer än det som är tänkt att man ska se och reagera på, som sagt så är det ingen idé att leka privatspanare, det är ju bekräftat att resurser läggs på detta.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Skogochmark
D djac skrev:
Det förekommer nog ett mörkertal i varje val, dvs saker som skulle kunna ha rapporterats och många saker som rapporteras men som inte bedöms tillräckliga, dock är det viktigt att rapportera så att man kan förfina processerna.

Gällande din insyn i detta ärende så tror jag inte att du vet något, skulle du ha sådan så hade du inte skrivet om det här i alla fall.

Jag har en helt annan ingångsvinkel i detta och är därför intresserad av mer än det som är tänkt att man ska se och reagera på, som sagt så är det ingen idé att leka privatspanare, det är ju bekräftat att resurser läggs på detta.
Jag lägger inte energi på att skriva utförligare här. För jag vet att du med flera är totalt ointresserade av det.
Vilka resurser menar du det läggs på detta valets fusk? En åklagare som direkt lägger ner fallet?

D
Jag lägger inte energi på att skriva utförligare här. För jag vet att du med flera är totalt ointresserade av det.
Vilka resurser menar du det läggs på detta valets fusk? En åklagare som direkt lägger ner fallet?
Detta utreds på full bredd med SÄPO, polis och MSB.

• Gilla
  • Haha
Intet och 2 till
  • Laddar…
BirgitS
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Det kom inte som någon överraskning! Är bäst och minst dålig samma sak i din bok?
Det var inte någon överraskning för mig heller, men läste du inlägget jag svarade på?

Din fråga begriper jag inte alls.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
BirgitS
Varför är det så svårt att ta in att det är valfusk? Vad tjänar du på att förneka det?
Varför är det så svårt för dig att ta in att ingen förnekar att det förekom valfusk?

• Gilla
Bill Algö och 3 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Det var inte någon överraskning för mig heller, men läste du inlägget jag svarade på?

Din fråga begriper jag inte alls.
På vilket sätt skulle det påverka? Ditt sista stycke är lite löjligt.

• Gilla
Frerider och 1 till
  • Laddar…
Skogochmark
BirgitS BirgitS skrev:
Varför är det så svårt för dig att ta in att ingen förnekar att det förekom valfusk?
Ni förminskar ju det hela. Det är det som jag inte förstår.

• Gilla
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:
Åkesson klargör att vad SD lovade innan valet kvarstår, utan SD i regeringen röstar de rött.

/Höghus

[länk]
Röstar dom rött eller avstår dom från att rösta blått?
Jag kan inte läsa X här eftersom den är bannad...1,8 miljarder människor kan inte läsa X så det är inte en bra kanal

Skogochmark
D djac skrev:
Detta utreds på full bredd med SÄPO, polis och MSB.
Jaså? Vad bra! Har du sådan insyn? Dela gärna med dig av denna information.

• Gilla
Intet
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Röstar dom rött eller avstår dom från att rösta blått?
Jag kan inte läsa X här eftersom den är bannad...
Från X

"Att trycka annat än rött för en statsminister som avser bilda regering utan sverigedemokratiska ministrar finns inte på kartan och om det av någon outgrundlig anledning skulle ändras så kommer det inte att kommuniceras i bakgrundssamtal mellan Kvartal och Richard Jomshof."

Edit:
Detta är Åkessons förtydligande igår om SD's vallöfte att antingen sitta i regering eller gå i opposition.

/Höghus

Redigerat:
  • Gilla
Frerider och 2 till
  • Laddar…
D
Ni förminskar ju det hela. Det är det som jag inte förstår.
Du förstorar och har bestämt dig för ett utredningsresultat, det är inte så man hanterar såna här situationer.

För mig ringer det klockor, det känns helt enkelt som att det hela är lite för bra, du lapar i dig allt du serveras och ser det som att det bekräftar det som planterats hos dig.

Vi får se helt enkelt.

• Gilla
  • Haha
BirgitS och 6 till
  • Laddar…
D
Jaså? Vad bra! Har du sådan insyn? Dela gärna med dig av denna information.
Detta är offentligt meddelat av MCF, du får helt enkelt bara kliva ur desinformationsbubblan så får du samma information.

• Gilla
  • Haha
BirgitS och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.