50 735 läst ·
2 285 svar
51k läst
2,3k svar
Valet 2026
Det förekommer nog ett mörkertal i varje val, dvs saker som skulle kunna ha rapporterats och många saker som rapporteras men som inte bedöms tillräckliga, dock är det viktigt att rapportera så att man kan förfina processerna.Skogochmark skrev:
Gällande din insyn i detta ärende så tror jag inte att du vet något, skulle du ha sådan så hade du inte skrivet om det här i alla fall.
Jag har en helt annan ingångsvinkel i detta och är därför intresserad av mer än det som är tänkt att man ska se och reagera på, som sagt så är det ingen idé att leka privatspanare, det är ju bekräftat att resurser läggs på detta.
Jag lägger inte energi på att skriva utförligare här. För jag vet att du med flera är totalt ointresserade av det.D djac skrev:Det förekommer nog ett mörkertal i varje val, dvs saker som skulle kunna ha rapporterats och många saker som rapporteras men som inte bedöms tillräckliga, dock är det viktigt att rapportera så att man kan förfina processerna.
Gällande din insyn i detta ärende så tror jag inte att du vet något, skulle du ha sådan så hade du inte skrivet om det här i alla fall.
Jag har en helt annan ingångsvinkel i detta och är därför intresserad av mer än det som är tänkt att man ska se och reagera på, som sagt så är det ingen idé att leka privatspanare, det är ju bekräftat att resurser läggs på detta.
Vilka resurser menar du det läggs på detta valets fusk? En åklagare som direkt lägger ner fallet?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 49 176 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 49 176 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 49 176 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 49 176 inlägg
Från XD Dilato skrev:
"Att trycka annat än rött för en statsminister som avser bilda regering utan sverigedemokratiska ministrar finns inte på kartan och om det av någon outgrundlig anledning skulle ändras så kommer det inte att kommuniceras i bakgrundssamtal mellan Kvartal och Richard Jomshof."
Edit:
Detta är Åkessons förtydligande igår om SD's vallöfte att antingen sitta i regering eller gå i opposition.
/Höghus
Redigerat:
Du förstorar och har bestämt dig för ett utredningsresultat, det är inte så man hanterar såna här situationer.Skogochmark skrev:
För mig ringer det klockor, det känns helt enkelt som att det hela är lite för bra, du lapar i dig allt du serveras och ser det som att det bekräftar det som planterats hos dig.
Vi får se helt enkelt.