4 575 läst ·
18 svar
5k läst
18 svar
Väldigt hög brine in/ut
Jag har också trasiga brinegivare på min anläggning med en gammal Nibe-pump, tror den ena visar 127 grader eller nåt sånt och den andra nåt annat orimligt positivt värde. Min pump bryr sig inte för brinevätskan är ju i alla fall inte för kall...
Det kan också vara så att jag bor på en vulkan, det är i alla fall ett berg.
Det kan också vara så att jag bor på en vulkan, det är i alla fall ett berg.
Funderade själv på vad fan som häntS Skyscraper skrev:Jag har också trasiga brinegivare på min anläggning med en gammal Nibe-pump, tror den ena visar 127 grader eller nåt sånt och den andra nåt annat orimligt positivt värde. Min pump bryr sig inte för brinevätskan är ju i alla fall inte för kall...
Det kan också vara så att jag bor på en vulkan, det är i alla fall en höjd.
Klicka här för att svara