Jag har tagit ut min CTC olja/el-panna.
Allt funkade bra innan jag tog ut den.
Oljebrännaren är såld.
Går nog finfint att koppla till pelletsbrännare om man vill.
Pannan finns att hämta i Huddinge/Sthlm.
Vad kan man få för den? En flaska vin eller två?