6 263 läst ·
2 svar
6k läst
2 svar
Gardena produkter nu väldigt billigt på Amazon.de!
Jag tänkte bara tipsa om att http://amazon.de/ har väldigt billiga Gardena produkter nu.
Låt Google Chrome köra en översättning på sidan så är det inget problem att hänga med. Alla vanliga kreditkort fungerar!
De skeppade mina grejer dagen efter beställning och frakt kostade ca. 150kr för ett större system med bevattiningsdatororer också.
Jag sparade 55% jämfört med billigaste site'n i Sverige (enligt Prisjakt.nu).
Jag betalade nu lite under 4000 kr medan det från Sverige skulle drygt 8400 kr!
Normalt sett så brukar jag vilja stödja svenskt näringsliv, men inte när det handlar om så stora skillnader... Dessutom var frakten i sverige dubbelt så dyr som från Tyskland vilket ju också får en att fundera...
Mvh,
Anders
Låt Google Chrome köra en översättning på sidan så är det inget problem att hänga med. Alla vanliga kreditkort fungerar!
De skeppade mina grejer dagen efter beställning och frakt kostade ca. 150kr för ett större system med bevattiningsdatororer också.
Normalt sett så brukar jag vilja stödja svenskt näringsliv, men inte när det handlar om så stora skillnader... Dessutom var frakten i sverige dubbelt så dyr som från Tyskland vilket ju också får en att fundera...
Mvh,
Anders
anders07 skrev:Jag tänkte bara tipsa om att [länk] har väldigt billiga Gardena produkter nu.
Mvh,
Anders
Jag gjorde ett försök med fick meddelande att de inte kunde leverera produkterna till Sverige? Försökte beställa en bevattningsdator och vattenfördelare.
Klicka här för att svara