S Skogen65 #16 Medlem · Stockholm · 17 inlägg 23 okt 2016 18:50 Skogen65 Medlem Stockholm 17 inlägg 23 okt 2016 18:50 #16 Hej Tack för alla synpunkter.Vilken häll skulle Ni då rekommendera om mina krav är: Klara riktigt stora pannor Bra användarinterface Bredd 80-90cm. Har idag en Witt 80cm som jag inte är nöjd med pga för smala zoner
Hej Tack för alla synpunkter.Vilken häll skulle Ni då rekommendera om mina krav är: Klara riktigt stora pannor Bra användarinterface Bredd 80-90cm. Har idag en Witt 80cm som jag inte är nöjd med pga för smala zoner
S Skogen65 #17 Medlem · Stockholm · 17 inlägg 28 dec 2016 21:33 Skogen65 Medlem Stockholm 17 inlägg 28 dec 2016 21:33 #17 Hej Kan berätta att det blev en Siemens EX977LVC1E. Har använt den nu någon månad och är än så länge nöjd. Den klarar pannor med 32 cm botten, vilket är mycket stort. Har ännu inte märkt att det blir ojämnt stekresultat. //Johan
Hej Kan berätta att det blev en Siemens EX977LVC1E. Har använt den nu någon månad och är än så länge nöjd. Den klarar pannor med 32 cm botten, vilket är mycket stort. Har ännu inte märkt att det blir ojämnt stekresultat. //Johan
UPS-tekniker #18 Medlem · Stockholm · 63 inlägg 28 dec 2016 23:27 UPS-tekniker Medlem Stockholm 63 inlägg 28 dec 2016 23:27 #18 KnockOnWood skrev: Hjälp! Min från IKEA, som fungerar utmärkt, kostade knappt 3000 kr. Det kan inte vara stekpannorna som det är fel på? Men det är bra för Sverige (och Tyskland).
KnockOnWood skrev: Hjälp! Min från IKEA, som fungerar utmärkt, kostade knappt 3000 kr. Det kan inte vara stekpannorna som det är fel på? Men det är bra för Sverige (och Tyskland).