36 964 läst ·
134 svar
37k läst
134 svar
Val av sänksåg?
Du kommer kanske bli lite fundersam när du startar den tom första gången, för det är en inbyggd växel som låter lite, men ta och såga något med den så infiner sig tillfredställesen fort.
Glömde en viktig fördel: Snittet hamnar exakt där man placersr kanten på skenan. Lätt att passa in om man behöver kapa exakt.
Glömde en viktig fördel: Snittet hamnar exakt där man placersr kanten på skenan. Lätt att passa in om man behöver kapa exakt.
Har kört en hel del med min ts 55 REBQ nu, bytade upp från cirkelsåg bosch gks 55 gce med skenor. Milsvid skillnad. Ångrar att jag inte köpte sänksåg från början! Spånhantering!! Snittkvalitet!! Möjlighet att sänka ned klinga smidigt! Köp!!
Hjälper till med länk!Biggie skrev:
https://www.proffsmagasinet.se/verktyg/natdrivna-verktyg/sagverktyg/bosch-gkt-55-gce-sanksag
Sågen kom i onsdags tror jag, så där va det inga problem.
Dock skickades mitt i två kolli.
Skenan har inte rört på sig sen den 27/11 när den lämnades in.
Det löser sig säkert, har mailat både posten och leverantören.
Dock skickades mitt i två kolli.
Skenan har inte rört på sig sen den 27/11 när den lämnades in.
Det löser sig säkert, har mailat både posten och leverantören.
Leverantören ringde precis, dom har varit i kontakt med posten som skyller på att man har mycket att göra och skenan finns i Malmö just nu.
Posten meddelade också att paket över 120 cm körs inte ut till ombud utan måste hämtas ut på postkontor eller direkt utleverans till mig efter överenskommelse.
Biggie: Hämtade du din skena hos ombud eller hos posten direkt?
Posten meddelade också att paket över 120 cm körs inte ut till ombud utan måste hämtas ut på postkontor eller direkt utleverans till mig efter överenskommelse.
Biggie: Hämtade du din skena hos ombud eller hos posten direkt?
