Jag håller på att inreda övervåningen och skall precis börja med innertaket. Finns det för- och nackdelar med de olika alternativen. Brandsäkerhet är ju naturligtvis en del, men rent arbetsmässigt, vad skiljer i övrigt mellan gips, spånskivor och träpanel. Finns det andra material för övrigt?