3 625 läst ·
9 svar
4k läst
9 svar
Val av Friggebod?
Vad blev det för friggebod?
Jag spinner vidare på denna tråd då frågan är snarlik. Har någon erfarenhet av Örnässtugan från Baresco, http://www.basecofritid.se/sortiment/friggebodar/stugor/oernaes-stuga/ ? Vilka är i så fall erfarenheterna?
Intresserad av både positiva och negativa.
Jag spinner vidare på denna tråd då frågan är snarlik. Har någon erfarenhet av Örnässtugan från Baresco, http://www.basecofritid.se/sortiment/friggebodar/stugor/oernaes-stuga/ ? Vilka är i så fall erfarenheterna?
Intresserad av både positiva och negativa.
Jag står ungefär på samma ställe som för 1,5 år sen. Så mycket annat som tagit min tid med huset, har endast kunnat göra markarbetet där friggeboden skall stå. Men till nästa år skall det upp en friggebod för att få plats med allt. Har dock inte fastnat för någon specifik.
Gör en uppföljning av min egen tråd. Till slut kom jag till skott och nu står friggeboden på plats. Valet föll på en friggebod från EJA. Färdiga sektioner gjorde det enkelt att få upp stugan. Kan rekommenderas men se bara till att virket ser bra ut. Fick några bitar som var lite tveksamma.
Klicka här för att svara