God morgon!
Vilket abonnemang har du valt för din gsm sändare?
Lurar på ett Devicom mini då månadsavgiften är så låg. Dom går i Telenors nät.
Ett sms kostar 25 öre och minidebiteringen är 19 kr/mån. Dock finns ingen dataplan utan datatrafiken kostar 1,79kr per MB men det behöver ju inte spela någon roll om man även har en IP-modul.
Kan man köra mobila internetabonnemang i sådan här utrustning? Man brukar ju kunna smsa från dom.