Har ett reklamblad från Combutech (CTS 2000) gällande en toalösning som först vakumtömmer toaletten för att sedan förbränna. Är det någon som känner till detta system och har synpunkter?
Ganska stor initial kostnad och kräver hyfsat med ström, för övrigt en ganska bra och en ganska ekonomisk lösning på lång sikt där man inte kan lägga tank eller dyl.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.