Vi har en Vaillant luft/vatten pump. Och har fått ett meddelande på kontrollen Som står inomhus där det står "Rengör utegivare"
Är det den där lilla plastsaken vvsarna lagt bakom den stora fläkten som står utomhus.
Eller sitter utegivarna på något annat ställe.
Hela värmesystemet är ca 3 år gammal.
Jag skickar med två bilder en på plastsaken som ligger ute och på den som står inne.
Den som står inne är den med display.
Någon som haft detta problem innan och kan säga vad det är. ?
Ps. har försökt rengöra den saken som ligger ute lite försiktigt utan resultat.