Vi har en Vaillant luft/vatten pump. Och har fått ett meddelande på kontrollen Som står inomhus där det står "Rengör utegivare"
Är det den där lilla plastsaken vvsarna lagt bakom den stora fläkten som står utomhus.
Eller sitter utegivarna på något annat ställe.
Hela värmesystemet är ca 3 år gammal.
Jag skickar med två bilder en på plastsaken som ligger ute och på den som står inne.
Den som står inne är den med display.
Någon som haft detta problem innan och kan säga vad det är. ?
Ps. har försökt rengöra den saken som ligger ute lite försiktigt utan resultat.
 
  • Kontrollpanel för Vaillant pump visar meddelande "Rengör utegivare", med temperatur 22°C, börvärde värme 18°C.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vit enhet från Vaillant, eventuellt en utegivare, placerad på mörk bakgrund, med vattenstänk på ytan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.