2 452 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Väggpanel Moelven Tindre
Vi håller på att bygga en stuga och har nu kommit så långt som till inredningen. I köket har vi tänkt ha vitt tak och vita väggar med ganska mycket färg i andra inredningsdetaljer som tyg på soffan mm. Men nu känner jag att det kanske ändå blir "för" vitt och sterilt. Jag gillar ju färger. Därför har jag tittat på en väggpanel som heter Moelven Tindre, som jag skulle vilja ha på en vägg. Ja, som en fondvägg då.Vi har öppet upp till taknocken och det skulle vara på en av kortväggarna.Moelven Tindre är borstad och målad i tindrande brons.En del av övriga familjemedlemmar är rädd för att det ska bli mörkt i köket, vilket inte jag tror. Är det någon som har satt upp en sån väggpanel? Och vad tycker ni i så fall? / Eva
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Svårt att se på Moelvens site.
Men blir det inte lite väl mörkt på en hel vägg?
Men blir det inte lite väl mörkt på en hel vägg?
Vill bara skriva att vi nu har satt upp den mörka panelen. Men det blev inte Moelven Tindre, utan en svart som jag inte minns vad den heter. Den är svart, lite skimrande mot silver. Svårt att förklara. Men, det blev i verkligen jättesnyggt! Absolut inget jag ångrar! Med övriga väggar vita, samt vit köksinredning så är det helt kanonsnyggt! Nu ska kakel och en del andra detaljer upp.
Klicka här för att svara