8 319 läst ·
18 svar
8k läst
18 svar
Väggkonstruktion Myresjöhus
Jag tror det, men hör efter för säkerhets skull, uppdatera denna tråd med svaret 😀. Myresjöhus hade i sina planer att bygga om sin fabrik så att de bygger sina ytterväggar enligt tidsenlig teknisk standard, men vet inte om och när det blir så.christinar34 skrev:
Redigerat:
Jo och Myresjö gör det enkelt i fabrik, maskiner som kapar till och kapar ur för fönster etc när alla skivor redan är på plats på väggblocken, i ett enda svep. Så är de har nog väldigt bra avans på detta tillägg, likt alla andra tillägg de erbjuder.Plupp 405730 skrev:
Hej, jag personligen skulle aldrig bygga ett lösvirkeshus, varken mått eller vinklar stämmer och det viktigaste av allt, förprefade hus byggs inomhus i torr miljö.Jonatan79 skrev:
Ps Jag vet att mått/vinklar på ett hus inte har så stor betydelse för de flesta men jag föredrar ett hus som är byggt i torr miljö och att det är måttriktigt
Så har du otur och det regnar på montagedagen…T teuvo tainio skrev:Hej, jag personligen skulle aldrig bygga ett lösvirkeshus, varken mått eller vinklar stämmer och det viktigaste av allt, förprefade hus byggs inomhus i torr miljö.
Ps Jag vet att mått/vinklar på ett hus inte har så stor betydelse för de flesta men jag föredrar ett hus som är byggt i torr miljö och att det är måttriktigt
Klicka här för att svara