Tja! Jag fick en idé om att försöka hänga ett skrivbord på väggen med hjälp av konsoler. Det är gipsvägg och plåtreglar. Är detta möjligt? Har försökt googlat och det verkar möjligt om det är träreglar… skivan jag har tänkt hänga upp är av ek så det är lite tyngre grejer. Tack för svar
Så långt har jag inte kommit en hehe! Kom på nu också att det är en osb skiva bakom gipset också så det förenklar ju allt väldigt mycket! Ville mest bara höra om det är möjligt över huvudtaget 😅
Det förenklar det hela, som du säger. Bara tänk på att använda tillräckligt stora konsoler med rätt CC för din bänkskiva (för att undvika att den böjer sig onödigt mycket) och att dina skruvar inte är onödigt långa så de riskerar att punktera rör/slangar i väggen.W Wilmer Hultgren söderberg skrev:
Ska tänka på det! Elen har jag dragit så rören har jag koll på 😊LoweW skrev:
Farstatjej90 skrev:
Du behöver rätt stora konsoller för den där skivan. Lastar man den full med grejer är det tungtrafik
ja jag får hitta på ett par konsoller som passar! Tanken är bara att ha dator samt lite målar grejer på det så det blir inga stora kilon! 😊Farstatjej90 skrev:
Klicka här för att svara