T tomtefan #1 Medlem · Västernorrland · 29 inlägg 19 jan 2009 21:03 tomtefan Medlem Västernorrland 29 inlägg 19 jan 2009 21:03 #1 Har lite dåligt med plats i sidled, duschen kommer precis bredvid. Har sett att modulen (för inbyggnad) brukar vara ca 50 bred men gissar att det behövs lite mer plats än så för att kunna sitta behagligt. Vad har ni för utrymme i sidled?
Har lite dåligt med plats i sidled, duschen kommer precis bredvid. Har sett att modulen (för inbyggnad) brukar vara ca 50 bred men gissar att det behövs lite mer plats än så för att kunna sitta behagligt. Vad har ni för utrymme i sidled?
J Jenzza #2 Medlem · Stockholm · 376 inlägg 20 jan 2009 05:49 Jenzza Medlem Stockholm 376 inlägg 20 jan 2009 05:49 #2 Handboken säger 40 cm åt varje håll räknat från centrum av toan.
T tomtefan #3 Medlem · Västernorrland · 29 inlägg 23 jan 2009 18:57 tomtefan Medlem Västernorrland 29 inlägg 23 jan 2009 18:57 #3 tackar!