Brevbilaga.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
2014-08-08 16.16.06.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Är det någon som vet vad det är för fabrikat?
Jätte tacksam för hjälp.
Björne!
 
B Björne Grunnlid skrev:
[bild][bild]

Är det någon som vet vad det är för fabrikat?
Jätte tacksam för hjälp.
Björne!
Hej, har du hittat vad det är för fabrikat, för jag verkar ha en likadan. jätte intresserad.
 
tensiden tensiden skrev:
Kinagrejor?
[länk]
alltså det är själva spolanorningen som jag söker , inte knapparna. tack för svar
 
Då sätter jag några kronor på en äldre Geberit.
 
Jag har varit i kontakt med Geberit, via mail men de säger att det inte är nåt av deras, :/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.