Jag har varit i kontakt med Geberit, via mail men de säger att det inte är nåt av deras, :/
https://forum.budujemydom.pl/topic/25724-spłuczka-stelażowa-w-ścianie-jakie-cześci-zamienne/
hitta denna Polska sidan som jag tyckte hjälpte mig lite.
det verkar vara nån Geberit kopia skulle jag säga.
jag kollade runt o hittade nåt på Amazon och beställde. kan återkomma om det blev rätt o bra.
hitta denna Polska sidan som jag tyckte hjälpte mig lite.
det verkar vara nån Geberit kopia skulle jag säga.
jag kollade runt o hittade nåt på Amazon och beställde. kan återkomma om det blev rätt o bra.
Klicka här för att svara

