1 071 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Väggenomföring - Badrum
Vattenrören skall gå i ett schakt, från källaren till 2:a våning. Det blir alltså T-kopplingar på vägen, till toan på 1:a våning. Väl ute i det fria, skall vara utanpåliggande rör.
Är lite osäker vilken genomföring jag skall använda.
Denna?:

eller

Är lite osäker vilken genomföring jag skall använda.
Denna?:

eller

Klicka här för att svara