Hej!
Vi bygger nytt kök och en sektion består av Skafferi, Kyl, Frys, samt Skåp med ugn. Detta på en vägg mitt emot det övriga köket. Vår snickare vill bygga gipsväggar på sidorna av dessa för att lösa en praktisk detalj och menar att det kommer att se snyggt och gediget ut. Är det någon som gjort något liknande och skulle kunna bjuda på en bild eller lite tankar om hur det kommer att se ut/upplevas?
//Linoli