Hej jag ska riva ut vårat kök och ser att det är stående spontad 20mm panel bakom masoniten. Är det okey att sätta upp skåpen på detta eller ska man sätta en K-playwood först å sedan skåpen?
Skåpen kommer sättas upp med Ikeas skena
Om playwood vilken tjocklek, 9 eller 12mm??