Hej jag ska riva ut vårat kök och ser att det är stående spontad 20mm panel bakom masoniten. Är det okey att sätta upp skåpen på detta eller ska man sätta en K-playwood först å sedan skåpen?
Skåpen kommer sättas upp med Ikeas skena

Om playwood vilken tjocklek, 9 eller 12mm??
 
Ok!
Men gipsa först för ev kakel.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.