1 435 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Vägg bakom köksbänkskåp ?
Hej.
Tycker att jag borde göra iordning vatten avlopp och annat som ska sitta fast på väggen i diskbänksskåpet.
Allt är framdraget, men sitter inte fast på väggen än.
Hur brukar man göra där bakom ? Det är ju inget som syns sen när köksskåpen är på plats liksom.
Bara spacka-måla- nån väv o sen färg ? Bara så att jag kan fortsätta med att sätta fast grejern ?
Väggen närmast innåt är 45mm installtionsutrymme med isolering sen osb och sist gips.
Tycker att jag borde göra iordning vatten avlopp och annat som ska sitta fast på väggen i diskbänksskåpet.
Allt är framdraget, men sitter inte fast på väggen än.
Hur brukar man göra där bakom ? Det är ju inget som syns sen när köksskåpen är på plats liksom.
Bara spacka-måla- nån väv o sen färg ? Bara så att jag kan fortsätta med att sätta fast grejern ?
Väggen närmast innåt är 45mm installtionsutrymme med isolering sen osb och sist gips.
Ja.BirgitS skrev:
Det är ju ny vägg men bara gipsat nu.
Jag undrade mest hur man brukar göra där/hur det brukar se ut.
Men lutar åt att bara spackla skarvar o skruvhål + väv och färg.
Klicka här för att svara