777 läst ·
3 svar
777 läst
3 svar
Vad tycker ni om Yale Doorman?
Vi funderar på att sätta in Yale Doorman i båda våra ytterdörrar.
Men man hör lite blandade recensioner. Folk dom klagar på ljudnivån, att låset fryser på vintern eller går i baklås.
Vad är era upplevelser?
Men man hör lite blandade recensioner. Folk dom klagar på ljudnivån, att låset fryser på vintern eller går i baklås.
Vad är era upplevelser?
Vi har inte haft några sådana problem, men vi har märkt att är betydligt enklare att installera i nya dörrar jämfört med gamla.N Nyponbuske skrev:
Jag har både ett L3S till huset och ett Linus på garaget.
Inte haft problem med något av dem.
Dörr från 1989 där låset sitter skyddat under tak så kanske därför man undviker frysproblemet.
Dock Skåne så inte helt ovanligt med dimma/fukt som fryser på under natten.
Helt OK batteritid och installationen var hyfsat enkel.
Inte haft problem med något av dem.
Dörr från 1989 där låset sitter skyddat under tak så kanske därför man undviker frysproblemet.
Dock Skåne så inte helt ovanligt med dimma/fukt som fryser på under natten.
Helt OK batteritid och installationen var hyfsat enkel.
Satte in ett Classic efter sommaren kopplat till vårt larm så kan väl inte recensera så mycket.
Men enkel installation (relativt modern dörr) och enkel programmering (allt som allt uppskattningsvis 3 timmar), och ljudnivån kan du du ställa i tre lägen, hög, låg och av.
Vårt sitter också skyddat under tak och i Skåne, men får väl återkomma efter vintern!
Att man hör mer negativt än positivt är väl naturligt, få som hör av sig och skriver i tex ett forum när allt funkar som det ska 🙂
Men enkel installation (relativt modern dörr) och enkel programmering (allt som allt uppskattningsvis 3 timmar), och ljudnivån kan du du ställa i tre lägen, hög, låg och av.
Vårt sitter också skyddat under tak och i Skåne, men får väl återkomma efter vintern!
Att man hör mer negativt än positivt är väl naturligt, få som hör av sig och skriver i tex ett forum när allt funkar som det ska 🙂
Klicka här för att svara