852 läst ·
13 svar
852 läst
13 svar
Vad tycker ni om det här köket?
Vita vitvaror är trevligt, så inte köket ser ut som en rättsläkarstation. Och björk, det är fint, och var modernt för dryga 10 år sedan. Men det är fint när det är nytt och ljust. Ikea Nexus?
Däremot har jag svårt för den Elektrolux-spisen. Vreden måste ju bli nedsprättade så fort man steker. Eller?
Intressant termostatplacering på elementet.
Däremot har jag svårt för den Elektrolux-spisen. Vreden måste ju bli nedsprättade så fort man steker. Eller?
Intressant termostatplacering på elementet.
Det är inte riktigt min stil, framför allt då jag inte tycker att golvet och luckorna matchar varandra, och då jag tycker det är fint med rättsläkarstationer (måste ju försvara mitt yrke
).
Själv tycker jag att det är lite för mycket med så många olika träslag (luckor, golv, bord) men vita vitvaror e ju schysst.
Vad JAG tycker?
Jag tycker vita luckor skulle varit snällast och kanske en träskiva som går hand i hand med golvet.
Personligen gillar jag inte vita vitvaror,
Och spisen måste vara i samma höjd som bänkskivan, absolut.

Jag tycker vita luckor skulle varit snällast och kanske en träskiva som går hand i hand med golvet.
Personligen gillar jag inte vita vitvaror,
Och spisen måste vara i samma höjd som bänkskivan, absolut.
Jag tycker inte om köket, det känns ogenomtänkt. Handtagen till luckorna passar överhuvudtaget inte in, och vita vitvaror samt spis fungerar inte alls till den (förmodar jag) tänkta strama stilen. :-/
mvh
TyraMyra
mvh
TyraMyra
Köket ser inte bra ut. För många olika material, ingen röd linje. Planlösningen är svår att säga någonting om eftersom du bara visar upp en enda bild.
Jag antar att du ställer frågan för att få veta om vi andra här tycker attt du ska riva ut och bygga nytt. Tja, har du pengarna och orken så riv ut köket och bygg ett nytt utifrån din egen smak och behov. Annars så kan väl köket leva ett tag till, men snyggt är det inte.
Jag antar att du ställer frågan för att få veta om vi andra här tycker attt du ska riva ut och bygga nytt. Tja, har du pengarna och orken så riv ut köket och bygg ett nytt utifrån din egen smak och behov. Annars så kan väl köket leva ett tag till, men snyggt är det inte.
Stackars evaeva.... Men huvudsaken är ju att man gillar det själv!
Hon har ju inte sagt att hon varken bor där eller har valt köket eller byggt det... Kan vara så att det är ett kök som finns i ett hus/lägenhet hon tänkt köpa eller vad som...?gunne skrev:
Jag tyckte mest att bilden var tagen i en jädra konstig vinkel.
Klicka här för att svara
