Oj oj oj.....
 
Mikael_L
Holy shit ...

Han glömmer nog aldrig mer i sitt liv att fästa klingan ordentligt. :)
 
Egentligen är det ju maskinen det är fel på. Husqvarna är rätt stora på denna typ av maskin och tittar man lite på hur klingskyddet ser ut på dessa maskiner så tror jag inte att klingan kan sticka iväg sådär om den lossnar.
 
men varför står han mitt i gatan med en stor j....a såg??????
 
Han ska väl såga asfalt eller betong.
 
Immobil skrev:
Han ska väl såga asfalt eller betong.
:blushing: Syntes inte på en 3,5" skärm:P
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.