H hansesse #1 Medlem · 1 inlägg 16 jan 2025 13:49 hansesse Medlem 1 inlägg 16 jan 2025 13:49 #1 Har någon av er byggt Jondal 30 eller annan modell från Skånska byggvaror och vad tycker ni i så fall om kvaliteten och servicen? #attefallshus
Har någon av er byggt Jondal 30 eller annan modell från Skånska byggvaror och vad tycker ni i så fall om kvaliteten och servicen?