5 185 läst ·
28 svar
5k läst
28 svar
Vad tror ni om vårt nya hus?
Ett väldigt fint hus! De jag känner som byggt med Willa Nordic sitter i fina hus och är nöjda.
WN har riktigt duktiga arkitekter om inte annat..
Har skrivit svar på din fråga angående Falerum Kök i PM.
/Matilda
WN har riktigt duktiga arkitekter om inte annat..
Har skrivit svar på din fråga angående Falerum Kök i PM.
/Matilda
Kul med torn, säkert både svår använt och svår städa, men vem bryr sig, ni har ett torn.
Era ev barn
måste vara lyriska och gör alla polarna avis.
Stort lycka till
/Matte
Era ev barn
Stort lycka till
/Matte
Rund_skruvad skrev:
Kanske blir lite svårtmöblerat, men vad fan, ett torn är ett torn. Vindsvåningen blir nog ett gigantiskt barn/tonårsrum så småningom.
Jättevackert!
Så där ser mitt framtida hus ut hehe..
Måste ha massa fönster och torn.. älskar det här klassiska.. romantiska...stilen.. spröjs torn och en liten udda touch.. det är verkligen nått för mig! 
Lycka till, kommer hålla ett öga på er !
MVH Sandra
Så där ser mitt framtida hus ut hehe..
Lycka till, kommer hålla ett öga på er !
MVH Sandra
Törnrosa here I come! 
Huset på bilden ser så stort ut att jag trodde nog att det vart bra mycket större än 145 kvm! Jag tycker det är mysigt, se till att hålla det genuint bara ute som inne. Ingen stenöken på framsida utan mycket växtlighet, när jag ser det huset tänker jag på "mormorsträdgård" nyponrosor, rododendron..syrén..
Jag tycker köksritningen känns helt rätt för det huset, och mysigt med avskilt kök. (snart nog har vi tröttnat på alla dessa öppna planlösningar)
Lycka till med byggandet!
Huset på bilden ser så stort ut att jag trodde nog att det vart bra mycket större än 145 kvm! Jag tycker det är mysigt, se till att hålla det genuint bara ute som inne. Ingen stenöken på framsida utan mycket växtlighet, när jag ser det huset tänker jag på "mormorsträdgård" nyponrosor, rododendron..syrén..
Jag tycker köksritningen känns helt rätt för det huset, och mysigt med avskilt kök. (snart nog har vi tröttnat på alla dessa öppna planlösningar)
Lycka till med byggandet!
Allting är ok utom en sak. Det gäller trappan.
Har ni tänkt på hur ambulanspersonalen ska få ner en person med bår genom den?
Ledsen om jag lägger lite sordin på glädjen över ert nya hus, men det är nog bättre att ni får veta det nu innan det är byggt, än efter, när behovet uppstått. Kolla gärna med ambulanspersonalen hur de löser en sådan sak.
Ledsen om jag lägger lite sordin på glädjen över ert nya hus, men det är nog bättre att ni får veta det nu innan det är byggt, än efter, när behovet uppstått. Kolla gärna med ambulanspersonalen hur de löser en sådan sak.