3 495 läst ·
12 svar
3k läst
12 svar
Vad tror ni om detta?
Grattis...om du har råd att bygga en herrgård. Själv får jag lov att nöja mig med "lite" mindre. 
Lite för liten tomt, kanseke, för en herrgård.
Lycka till!
Lite för liten tomt, kanseke, för en herrgård.
Lycka till!
Jovisst är det det. Vi hade lite otur med grunden bara. Vet inte om du ser det med blotta ögat men huset är något snett. Sedan tog pengarna slut också så vi fick nöja oss med en kvadratmeters bo-/biyta. Fast vi har en ingång för tjänstefolket på baksidan...
mvh
David
mvh
David
Vi har varit för snåla att köpa en digitalkamera så vi har tagit analoga bilder som vi framkallat digitalt. 
Anledningen till att vi inte lagt upp mer bilder har varit en kombination av ont om tid och brist på bredband i huset. Din önskan är dock vidarebefodrad till min teknikkunniga sambo. Hon lovar att uppdatera sidan under veckan. Den som vill komma och "flukta" på vårt fuskbygge är också välkommen. Vi bjussar på en Trocadero.
mvh
David
Anledningen till att vi inte lagt upp mer bilder har varit en kombination av ont om tid och brist på bredband i huset. Din önskan är dock vidarebefodrad till min teknikkunniga sambo. Hon lovar att uppdatera sidan under veckan. Den som vill komma och "flukta" på vårt fuskbygge är också välkommen. Vi bjussar på en Trocadero.
mvh
David
Jag vet inte om det går så lätt. Tyvärr har arkitekten satt sin copyright på byggnaden vilket gör att du måste betala en sedvanlig oskälig avgift till denna. Men sätter du in ett valfritt femsiffrigt belopp på mitt konto så ska jag se till att du får en bra rabatt. Du hittar kontonumret i närmaste "Nigeriabrev"...
mvh
David
Ummm... det va till å ha pretantioner
Skulle man ha nåt av de där lite större varianterna skulle man få önska sig en gprs-sändare och ett inbyggt microchip så man blir hittad när man gått vilse! ;D ;D ;D
Lite offpist kanske... men man ska ju ha kul ibland också.
Och du David som redan är med hus: har du tänkt ha ett gripsholm som sommarlya då? För du tänkte väl inte BO i ett sånt? Du vet, du kanske kommer försent till jobbet tex, ska du då med andan i halsen skylla på att du har så många rum att passera för å komma ut till bilen??? ;D
De ska va gött å leva...
Lite offpist kanske... men man ska ju ha kul ibland också.
Och du David som redan är med hus: har du tänkt ha ett gripsholm som sommarlya då? För du tänkte väl inte BO i ett sånt? Du vet, du kanske kommer försent till jobbet tex, ska du då med andan i halsen skylla på att du har så många rum att passera för å komma ut till bilen??? ;D
De ska va gött å leva...
Klicka här för att svara