7 558 läst ·
30 svar
8k läst
30 svar
Vad tror ni om denna konstruktionen?
Idag gjorde jag klart sista kvm vid en tröskel!
Passade på att vika upp mattan och det var snustorrt under.
Mattan har legat på plats i en vecka!
Undrar hur snabbt det skulle synas om man har problem med markfukt?
Passade på att vika upp mattan och det var snustorrt under.
Mattan har legat på plats i en vecka!
Undrar hur snabbt det skulle synas om man har problem med markfukt?
Jo jag vet, men jag har hört flera som spekulerar i att Platonmattan inte ventilerar tillräckligt och att det kommer bli fuktigt under!
Jag tror det funkar ypperligt annars hade jag inte lagt in det
Någon som vet hur snabbt det brukar visa sig med en tät plast?
Jag tror det funkar ypperligt annars hade jag inte lagt in det
Någon som vet hur snabbt det brukar visa sig med en tät plast?
Är nu klar med hallen!
Det blev inte bra:sly:
Man hör ett ganska tydligt klapper från platonmattan och även svikt på vissa ställen!
Den uppreglade konstruktionen blev mycket bättre men takhöjden tillåter inte det i hallen!
Det blev inte bra:sly:
Man hör ett ganska tydligt klapper från platonmattan och även svikt på vissa ställen!
Den uppreglade konstruktionen blev mycket bättre men takhöjden tillåter inte det i hallen!
Medlem
· Västra Götalands län
· 75 inlägg
Återupplivar denna gamla tråd...
Hur går det med dina golv MTech? Håller dom sig bra? Märkt av nån fukt än? Vilken variant tyckte du var bäst så här i efterhand?
Mvh Andreas
Hur går det med dina golv MTech? Håller dom sig bra? Märkt av nån fukt än? Vilken variant tyckte du var bäst så här i efterhand?
Mvh Andreas
Det fungerar bra! Det klappande ljudet från hallen är inget som stör!
Jag har lyft på hallgolvet och tittat under iom att det är flytande och det var lika torrt som när jag la in det.
Jag gjorde ett test i garaget och ställde stora kartonger rätt på golvet och då blev det fuktigt under!
Så Platonmattan fyller sin funktion!
Jag har lyft på hallgolvet och tittat under iom att det är flytande och det var lika torrt som när jag la in det.
Jag gjorde ett test i garaget och ställde stora kartonger rätt på golvet och då blev det fuktigt under!
Så Platonmattan fyller sin funktion!