2 486 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Vad tror ni om att montera denna lekstuga?
Funderar på att köpa den här lekstugan, det står byggtid 170min !!! Det är väl om man är MacGyver gissar jag på. Själv har jag ungefär erfarenhetsmässigt snickrat ihop lite köpta saker från Ikea 
Ror jag iland att snickra ihop den här tror ni? Någon annan som har tankar om lekstugan eller erfarenhet? Ge mig gärna feedback på den. Den är tänkt till en 3 och 5.5 åring :wow:
http://www.lekute.se/lekstuga/tra-axi/axi-lekstuga-marc.html
Ror jag iland att snickra ihop den här tror ni? Någon annan som har tankar om lekstugan eller erfarenhet? Ge mig gärna feedback på den. Den är tänkt till en 3 och 5.5 åring :wow:
http://www.lekute.se/lekstuga/tra-axi/axi-lekstuga-marc.html
Tycket för egen del att priset är VÄL saltat , kostar säkert 1/3 att bygga lösvirke ( ej kanan inräknad ) . Annars tror jag att du får ihop den på 3-4h beroende på hur praktiskt lagd du är / bra bruksanvisning / upplägg med delar .
Mvh / fremax
Mvh / fremax
Jag är helt övertygad om att du får ihop den där själv, håller med om att priset är lite högt för min smak men jag tycker iofs att i princip alla klätterställningar/lekstugor/gungställningar är högt prissatta men det antar jag är för att folk köper grejorna ändå.
Tycker att det är kul för barnen med en lekstuga så tycker du att priset är ok så kör på
Tycker att det är kul för barnen med en lekstuga så tycker du att priset är ok så kör på
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jag tycker den är alldeles för hög för en treåring!
Något i marknivå skulle absolut passa bättre.
Men den verkar vara lätt att montera ihop. Det bör barnen klara på egen hand
Något i marknivå skulle absolut passa bättre.
Men den verkar vara lätt att montera ihop. Det bör barnen klara på egen hand
Klicka här för att svara
