Hej!

Har precis lagt asfaboard som botten i min lilla utbyggnad av sommarstugan. Nu är det så att pga avloppsrör och liknande finns det en del glipor.
Vad kan jag sätta där? Silikon eller vad?

TACK!
 
Bob_the_builder
Fogskum blir nog alldeles utmärkt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.