R Rena #1 Medlem · Skåne · 762 inlägg 13 sep 2004 09:54 Rena Medlem Skåne 762 inlägg 13 sep 2004 09:54 #1 Hej! Har precis lagt asfaboard som botten i min lilla utbyggnad av sommarstugan. Nu är det så att pga avloppsrör och liknande finns det en del glipor. Vad kan jag sätta där? Silikon eller vad? TACK!
Hej! Har precis lagt asfaboard som botten i min lilla utbyggnad av sommarstugan. Nu är det så att pga avloppsrör och liknande finns det en del glipor. Vad kan jag sätta där? Silikon eller vad? TACK!
Bob_the_builder #2 Medlem · 2 037 inlägg 13 sep 2004 20:17 Bob_the_builder Medlem 2 037 inlägg 13 sep 2004 20:17 #2 Fogskum blir nog alldeles utmärkt.