1 723 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Vad svarar man kommunen?
Hej,
Jag har idag talat med byggnadsnämnden gällande garagebyggnad. Under samtalet får jag kommentaren, -Det är ingen rättighet att få bygga ett garage.
Vad svarar man på en sådan kommentar?
Jag har idag talat med byggnadsnämnden gällande garagebyggnad. Under samtalet får jag kommentaren, -Det är ingen rättighet att få bygga ett garage.
Vad svarar man på en sådan kommentar?
Jag fick kommentaren (när jag skulle bygga garage) "Du ligger jäkligt nära planlagt område"
Jag frågade då om det var regler för planlagt, icke planlagt eller jäkligt nära som gäller.
Personen i fråga fick sparken senare från byggkontoret.
Jag frågade då om det var regler för planlagt, icke planlagt eller jäkligt nära som gäller.
Personen i fråga fick sparken senare från byggkontoret.
Klicka här för att svara